BLOG O PIĘKNIE
Zapraszamy Was na naszego bloga, gdzie znajdziecie wiele inspirujących artykułów o pięknych rzeczach do domu, ale nie tylko :)
Zwroty i reklamacje

 

REKLAMACJA
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
BELLADOMA Agnieszka Matłoka Małgorzata Wojnicz Dąbrowska S.C.
ul. Kempingowa 36

62-023 Borówiec

Uwaga! Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie,
 wówczas ustalimy szczegóły reklamacji.

ZWROT TOWARU
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

BELLADOMA Agnieszka Matłoka Małgorzata Wojnicz Dąbrowska S.C.
ul. Kempingowa 36

62-023 Borówiec

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl